blog imieniem Jarosława i Lecha Kaczyńskich

Temat: Plugin do obslugi rozkladu komunikacji miejskiej

http://raider.jogger...&startid=200509 ^_^

Fajne, tylko gdyni nie ma :blink: bo Trojmiasto ma rozklad chyba Gdanska, szkoda


a ja bym proponował rozkład jazdy skm w 3mieście :P

Zrobisz micropluga to bedzie ;)

Źródło: ekipa.tlen.pl/forum/index.php?showtopic=5253



Temat: Plugin do obslugi rozkladu komunikacji miejskiej

a ja bym proponował rozkład jazdy skm w 3mieście :P
Jeez, nie wspominaj mi o tej firmie.. Straciłem w wakacje przez tych debili kilkanaście złotych próbując się dostać z Iławy do Gdańska :P

BTW: nie pogardzę rozkładem http://www.zdik.wroc.pl (chociaż autobusy we Wrocku rzadko według niego jeżdzą :P)

Źródło: ekipa.tlen.pl/forum/index.php?showtopic=5253


Temat: PKP PR - ok. 40 mln zł dopłat na 2009 w Opolskiem!!!


Skoro spółki te tworzą konsorcjum, to może Urząd Marszałkowski wymusi na nich wspólną taryfę i wzajemne honorowanie biletów na terenie województwa w ramach konsorcjum? Mógłby to być jeden z warunków przyznania większej dotacji.


Tak się czasem dzieje, że bilety PKP PR są honorowane w SKM i na odwrót. Jednak jest to spowodowane głównie remontami na danych odcinkach (obecnie na trasie Gdańsk GŁ - Tczew można w pociągach SKM podróżować na biletach PKP PR). W dalszej części tego artykułu co wkleiłem była także mowa o zmianach jakie nastąpią w rozkładzie jazdy od grudnia. Ma być więcej połączeń z Gdańska do Malborka, a także część kursów SKM zamiast do Gdyni Chyloni ma kończyć bieg w Gdyni GŁ. W zamian za to ma być więcej kursów z Gdańska do Wejherowa.
Źródło: rail.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=6019


Temat: PKP PR - ok. 40 mln zł dopłat na 2009 w Opolskiem!!!

Tak się czasem dzieje, że bilety PKP PR są honorowane w SKM i na odwrót. Jednak jest to spowodowane głównie remontami na danych odcinkach (obecnie na trasie Gdańsk GŁ - Tczew można w pociągach SKM podróżować na biletach PKP PR). W dalszej części tego artykułu co wkleiłem była także mowa o zmianach jakie nastąpią w rozkładzie jazdy od grudnia. Ma być więcej połączeń z Gdańska do Malborka, a także część kursów SKM zamiast do Gdyni Chyloni ma kończyć bieg w Gdyni GŁ. W zamian za to ma być więcej kursów z Gdańska do Wejherowa.

Chodziło mi bardziej o to, że skoro firmy startują jako konsorcjum, to niech przedstawią _wspólną_ ofertę, bo na razie wygląda to tak, że forsę bierzemy razem, ale dzielimy się rynkiem - wy jeździcie tu, my tu, a pasażer przesiada się i płaci. Honorowanie biletów w trakcie remontów to zupełnie inna bajka, bo dotyczy wybranych pociągów lub godzin, a i to po naciskach, bo pierwotna propozycja "konsorcjum" zakrawała na jakąś kpinę. Niech się zdecydują - występują wspólnie o pieniądze, to przedstawiają ofertę razem, jeśli chcą oddzielnie - to niech "walczą" na zasadach konkurencji, tak jak to było w roku, gdy SKM pierwszy raz pojechało do Elbląga i Iławy. Wtedy PR podniosły raban, bo pasażerowie przesiedli się do SKM-ki. A w następnym rozkładzie SKM wycofało się z Malborka (do Tczewa zostały jakieś resztki), a poza pseudopospiesznym Albatrosem chyba nic PR-u nie wyjeżdża za Gdynię. Nie jestem prawnikiem, ale wygląda to trochę na zmowę w warunkach ograniczonej konkurencji.
Źródło: rail.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=6019


Temat: Rozkład jazdy 2009/2010 - interREGIO REGIOekspres (PR)
Pociągi IR na pomorzu jeździły jako Os i P. Osobowe były (1) "Żuławy", (2) "Kaper" , (3) "Artus" i (4) "Pobrzeże", pośpieszny był "Motława" z Olsztyna do Gdyni Chyloni.
1 i 2 jeździły z Elbląga do Gdyni. 3 jeździł z Elbląga do Gdańska, 4 jeździł z Gdańska do Kołobrzegu (chyba na jednym obiegu z 3 - czerwony ED).
W regionalnym rozkładzie jazdy miały osobną stronę na końcu, gdzie dodatkowo był rozkłady wszystkich IR w regionie. Nie wiem czy Kapra z Artusem nie pomyliłem, lat to było temu trochę. Potem En zostały przejęte przez SKM.
Źródło: rail.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=7833


Temat: Rozkład jazdy 2009/2010 - interREGIO REGIOekspres (PR)

Pociągi IR na pomorzu jeździły jako Os i P. Osobowe były (1) "Żuławy", (2) "Kaper" , (3) "Artus" i (4) "Pobrzeże", pośpieszny był "Motława" z Olsztyna do Gdyni Chyloni.
1 i 2 jeździły z Elbląga do Gdyni. 3 jeździł z Elbląga do Gdańska, 4 jeździł z Gdańska do Kołobrzegu (chyba na jednym obiegu z 3 - czerwony ED).
W regionalnym rozkładzie jazdy miały osobną stronę na końcu, gdzie dodatkowo był rozkłady wszystkich IR w regionie. Nie wiem czy Kapra z Artusem nie pomyliłem, lat to było temu trochę. Potem En zostały przejęte przez SKM.


Jeszcze "Torunianin" Toruń Wsch.-Ustka 2xED72
Źródło: rail.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=7833


Temat: Trójmiasto - postoje pociągów Intercity

Witam, przegladając rozkład 2004/05 niektóre pociągi się zatrzymywały w Gdańsku Wrzeszczu i Oliwie: np Lajkonik, a taki ekspress Posejdon oraz Jantar to się nie zatrzymywały. Przecież Lajkonik ma wyższą rangę niż Posejdon albo Jantar. Według mnie to żadne pociągi Intercity nie powinny się zatrzymywać w Gdańsku Wrzeszczu oraz Oliwie. Zbyt mała odległość, czas jazdy pociągu się wydłuża i tak jest długi w dzisiejszych czasach. Kto by chciał dostrzeć do Oliwy do mógł wysiądz w Gdańsku Głównym i podjechać SKM. Albo inny przypadek. Jantar się nie zatrzymywuje pomiędzy Warszawą Wschodnią a Gdańskiem Głównym oraz we Wrzeszczu i Oliwie jest to ekspress, a taki Norwid Intercity się zatrzymuje w Malbaroku, w Iławie nie wspominając o Oliwie i Wrzeszczu. . Jantar powinnień być Intercity a nie ekspresem

Postoje w Oliwie i Wrzeszczu są bardzo potrzebne. Gdańsk w przeciwieństwie do innych miast nie jest skupiony w centrum. Są właśnie jeszcze dwa ośrodki, gdzie mieszkańcy są też bardzo mocno, o ile nawet nie silniej niż w centrum skupieni. Właśnie mowa tu o Wrzeszczu i Oliwie. A Wrzeszcz poza tym dobrze jest skomunikowany z airportem. Na pewno lepiej niż Główny.
Źródło: rail.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=939


Temat: SKM w Trójmieście

Ciekawe jak to będzie wyglądać za rok, za dwa, czy dojdzie do połączenia spółek (województwo ma udziały w SKM, ma dostać w PR)

Mam nadzieję, że monopol SKM sie skończy na trasie Słupsk - Trójmiasto, przydałaby się jakaś osobówka z Koszalina do Gdańska, jak to kiedyś bywało. W nowym rozkładzie jazdy między 14 a 19.30 nie ma połączenia bezpośredniego Koszalina z Trójmiastem.
Źródło: rail.waw.pl/phpBB3/viewtopic.php?t=3223


Temat: połączenie rozkładu busów Trójmiasta w jeden metropolitarny
Ze względu na to że coraz więcej ludzi podróżuje po całym trójmieście, a linie autobusowe i SKM łączą się w sieć metropolitarną proponuję połączenie rozkładów jazdy. (Przynajmniej ten Gdyński i Gdański). Zaoszczędzi to czasu przy planowaniu trasy z Gdyni do Gdańska autobusami i nie trzeba będzie się co chwile przełączać pomiędzy aplikacjami.

Pozdrawiam
Źródło: forum.mmpk.info/viewtopic.php?t=575


Temat: PKP - news
" />Jak widać z powyższej mapki nie ma miasta po stronie wschodniej z którym moglibyśmy utworzyć linię SKM, chyba że
-- do Zielonki i Wołomina, ale tam pociągi startują z Warszawy Wileńskiej lub
-- przez Gołąbki, Warszawę Towarową, Warszawę Gdańską do Legionowa (połączenie z istniejącą już S 9) , tory tam już są zmodernizowane i nawet jeżdżą po nich 4 kursy TLK (z Radomia przez Warszawę Gdańską i Sochaczew) nie ma problemu z liną średnicową, ale to nie to samo co do centrum...(dłuższy czas jazdy).
-- istnieje też możliwość przez Warszawę Włochy, przed Zachodnią skręca do Warszawy Wola, Kasprzaka, Koło i Warszawę Gdańską do Legionowa (w tym wariancie jest możliwa przesiadka na stacji Warszawa Włochy, ale tory między Wolą a Gdańską są w nie najlepszym stanie )
http://www.ztm.waw.pl/mapa/mapa_4.htm
-- Warszawa Wschodnia - Błonie
ewent. Warszawa Zachodnia - Błonie (brak wymówki o zatłoczeniu średnicy, na jej obsłużenie potrzebne byłyby zaledwie 3 pociągi) - częstotliwość co 30 min

Wspólny rozkład KM, IC oraz IR znajduje się w pdf na stronie

http://www.przewozyregionalne.pl/informacje-biezace,s,0,574.html
w zakładce
606 Warszawa - Łowicz - Kutno 12.12.2010

poniżej mapka z trasa alternatywną przez Warszawę Towarową i Warszawę Gdańską:
Źródło: blonie.pl/forum/viewtopic.php?t=1937


Temat: Propozycje...
" />
">Ygreka - w Gdańsku, ale z łatwym dojazdem z Gdyni :P

oooh Ygrek , mam troche wspomnien z tego miejsca ale to bardzo dawne czasy:P jaki latwy jest dojazd z tamtad do Gdynii bo jakos nie moge znalezc nic oprocz rzadko jezdzacej skmki;]

SKM-ka Trzeba tylko poznać jej rozkład jazdy :)
Źródło: samorzad.amw.gdynia.pl/forum/viewtopic.php?t=33


Temat: SKM - zamienił stryjek siekierkę na kijek
Drogi kolego.
Przepraszam za cytat ktÃÂłrego użyję, ale niestety nie moge sobie tego odmÃÂłwić.
TwÃÂłj post jest jak wypowiedź politykÃÂłw PISu. Zniekształcasz fakty i dostosowyjesz je do wniosku, ktÃÂłry chcesz z nich wyciągnąć. Nalezy jednak robić odwrotnie.
Nie jest prawdą aby pociąg osobowy z Gdańska do Słupska jechal kiedykolwiek poniżej 2 godzin. Przytaczany przez Ciebie pociąg PRZYSPIESZONY ALBATROS relacji Tczew- Szczecin - Tczew osiąga taki rezultat bo jest przyspieszony, a nie osobowy. Wprowadzenie tego pociągu było planowane już od trzech lat, zawsze jednak przed samym wprowadzeniem rozkładu w życie zmieniano go na pospieszny. Teraz, ze względu na odejście PKP PR od przewozÃÂłw osobowych na trasie Słupsk- Gdynia Gł. PKP PR zdecydował się ten pomysł zaakceptować. Paradoksalnie właśnie dzęki SKM masz taki pociąg jak albatros w trakiej a nie innej cenie.

W poprzednim rozkładzie jazdy był 1 pociąg osobowy do Gdańska i 1 z Gdańska. Reszta kończyła bieg w Gdynii, Wejherowie lub Lęborku. Było ich w sumie mniej niż jeździ obecnie.
Fakty są następujące:
- Liczba pociągÃÂłw do i z TrÃÂłjmiasta się zdecydowanie zwiększyła
- pociągi są lepiej rozplanowane, gdyż bardziej są rozłożone na cała dobę niż uprzednio
- czas przejazdu z Gdańska jest porÃÂłwnywalny do poprzedniego, przybyło przystankÃÂłw na terenie trÃÂłjmiasta, jednak to taqkże plus dla pasażerÃÂłw, gdyż często oszędza im to dodatkowych wydatkÃÂł na komunikację w ramach aglomeracji trÃÂłjmiejskiej. Długi czas przejazdu to nie wynik SKM ale 1 toru pomiędzy Wejherowem a Słupskiem
- pociągi SKM rzeczywiście są trochę gorsze jeżeli chodzi o wyposażenie, ale to ocena uśredniona, bo nie jest tak zawsze. SKM także modernizuje tabor, możliwe że niedługo będzie jeszcze lepiej
- bilety są tańsze
Wnioski niech każdy wyciągnie sam. Ale faktÃÂłw, nie wolno przekłamywać. Po co ta agistacja.
Co do bilety turystycznego, to w SKM są inne promocje, z ktÃÂłryck każdy pasażer może skorzystać. Nie ma pewności czy w przypadku rozkładu PKP PR ten pociąg byłby o tej godzinie i dowiÃÂłżł ciebie na daną godzinę do Gdynii. PKP PR jest nieprzeiwdywalne i rzadko zaskakuje pozytywami.
Pozdrawiam-
Źródło: obywatelski.slupsk.pl/forum/viewtopic.php?t=1738